
Testre szabható ipari szoftverekkel a hatékonyabb működésért
Területek, melyekre testre szabható, hatékony megoldásokat kínálunk
Műszakigazoló
A Duna-Dráva Cement Kft. hazánk egyik meghatározó építÅ‘anyag-gyártója, amely cementet, transzportbetont, valamint kavics és beton-adalékanyag termékeket állít elÅ‘ és szolgáltatásai a betontechnológia teljes spektrumára kiterjednek. Több ezer fÅ‘t foglalkoztatnak az ország számos telephelyén. A munkavállalók műszakidÅ‘ nyilvántartása az általunk fejlesztett rendszeren történik. A vállalat saját intranetjére telepített szerverünkhöz csatlakoznak a telephely és rögzítik munkavállalóik munkaidejét. Az így összegyűjtött adatokat továbbítjuk az SAP féle bérszámfejtésre, illetve a kontrolling részlegre stratégiai döntéshozások támogatásához.
Dokumentumkezelés
Mint minden projektet, ezt is több vállalattal közösen, csoportmunkában valósítjuk meg. Az OptiGuard Kft-vel közreműködve elÅ‘ször pályázati dokumentációk kezelésére alkottunk egy rendszert, mely segítségével tankerületek komplett pályázati anyagát sikerült rendszerezett struktúrába szerveznünk, így hihetetlen mértékben meggyorsítva a pályázati megvalósítás dokumentálását. Ez a rendszerünk (bevallom nem túl fantáziadúsan) a PENYIR (Pályázati Esemény-nyilvántartó Rendszer) nevet kapta. Több éves tankerületi pályázati iratkezelés után tovább bÅ‘vítettük dokumentumkezelési portfóliónkat. Leltározás kapcsán már jól kialakult kapcsolatunkat tovább mélyítettük a DWS Digital Kft-vel. Több évtizedes iratkezelési tapasztalatukat ötvöztük a mi innovatív informatikai ötleteinkkel és így sikerült kialakítanunk egy komplex iratkezelési megoldást DocIT néven.
Termeléstámogatás
A FelgyÅ‘i Vágóhíd fÅ‘ tevékenysége a minÅ‘ségi húsipari termékek elÅ‘állítása és értékesítése. Termékkínálatukban megtalálhatóak a sertéshús, csirkehús, marhahús, füstölt termékek, szalonnák és különféle fűszerek. A vágóhíd fontos szereplÅ‘je a magyar húsiparnak, és külön figyelmet fordít a frissességre és minÅ‘ségre.
A FelgyÅ‘i Vágóhídnak egy olyan szoftvert fejlesztünk, ami a termelés és gyártás menedzsmentben és a logisztikában is segít:
-
Partnerkezelés: A partnerek regisztrálása és beléptetése a rendszerbe, ahol megtekinthetik a terméklistát és rendeléseket adhatnak le.
-
Termék- és Árnyilvántartás: Termékek és árak adminisztrációja.
-
Receptúrák Kezelése: Receptúrák rögzítése és kezelése.
-
Raktárkészlet Nyilvántartás: Készletkezelés és nyomon követés.
-
Fuvarszervezés: Szállítások szervezése a beérkezett rendelések alapján.
Készlet leltár
A DWS Inventory Kft. informatikai alvállalkozójaként fejlesztünk évek óta egy leltározást lebonyolító szoftvert, mely a CountIT nevet kapta. A program segítségével komplett készletleltárt lehet lebonyolítani, a munkaerÅ‘-szervezéstÅ‘l egészen a nagyvállalati rendszernek való adatátadásig. A CountIT rendszer külön HR modullal rendelkezik, mely a leltárakra szervezi a folyamatosan változó diák munkaerÅ‘t. A leltár lebonyolítása során a termékek rögzítése speciális Symbol eszközökkel történik, melyre a szoftvert C#-ban fejlesztettük. Alkalmanként 40-50 Symbol eszközzel és egy gyorstelepítésű, saját hálózattal vonulunk ki egy-egy leltár helyszínre. Az árufelvétel leltárhelyenként történik, leltározási módszertantól függÅ‘en különbözÅ‘ ellenÅ‘rzÅ‘ szabályokkal. A Symbol eszközökrÅ‘l az adatok egy központi szerverre továbbítjuk, ahol a leltárt koordináló menedzsment valós információt lát a leltár elÅ‘rehaladásáról. Fejlesztéseinknek köszönhetÅ‘en sikerült elérni, hogy egy adott üzlet árucikkeit fele akkora munkaerÅ‘vel lehessen rögzíteni ugyanannyi idÅ‘ alatt, így jelentÅ‘sen csökkent egy adott leltár bérköltsége. A CountIT rendszer évek óta jelesre vizsgázik OBI, Auchan és Hervis áruházakban egyaránt.
Tárgyi eszköz leltár
Hasonló a készlet leltárhoz, ám mégis teljesen más terület a tárgyi eszköz leltározás, amikor egy adott vállalat eszközeit kell feltárni és összevetni a könyvelésben szereplÅ‘ tételekkel. Ez a készletleltárhoz képest egy sokkal lassabb, precízebb folyamat ezért más informatikai megoldást igényel. Speciális Symbol eszközök helyett itt a munkavégzés tableteken, laptopokon történik. Ezért létrehoztuk erre egy másik programot, mely egy tárgyi eszköz leltározási folyamatot valósít meg. A program neve AccountIT lett. Mivel javarészt kisebb létszámú munkaerÅ‘vel és 1 éjszaka helyett hetekig eltart egy ilyen leltár, ezért a HR modul kisebb szerepet kapott. Helyette egy komplexebb, képekkel támogatott cikk kezelés került kialakításra. Ügyfeleink a leltár elkészülte után tovább használhatják rendszerünket eszközeik napi szintű nyomonkövetésére, így a selejtezést, beszerzést vagy a telephelyek közötti mozgatást is dokumentálhatják az AccountIT rendszerben.

MyTix - Online jegyértékesítÅ‘ rendszer
Rendkívüli kihívást jelenthet azok számára, akik korábban csak hagyományosan értékesítették belépÅ‘iket, hogy bevezessék az NTAK által elÅ‘írt adatszolgáltatási kötelezettséget és az ehhez szükséges új jegyértékesítÅ‘ rendszert. Azonban ez a változás egyben lehetÅ‘séget is kínál arra, hogy új értékesítési csatornát nyissanak és online elÅ‘vételes jegyek értékesítésével bÅ‘vítsék ügyfélkörüket. Ezzel a lehetÅ‘séggel élve nem csak törvényes működésüket biztosítják, de javíthatják az ügyfélélményt és növelhetik a bevételeiket is. Ebben segít a MyTix jegyértékesítÅ‘ rendszerünk.

Másra van szükség?
Nem akadály.
A megoldás:
Egyedi szoftverfejlesztés
Amennyiben működésében a fejlesztendÅ‘ területek nem a fent felsorolt területeket érintik, akkor sincs probléma. Egyedi szoftverfejlesztési projektjeinkkela legkülönbözÅ‘bb problémák kezelésére is megoldást tudunk kínálni.
​
Speciális működési paramáterek, egyedi technológiai integrációk, különleges jogszabályi megfelelÅ‘ség vagy épp kiemelt működési biztonsággal kezelendÅ‘ feladat kezelése a cél? SzoftvertervezÅ‘ és fejlesztÅ‘i csapatunkat már nehéz lenne meglepni. Vegye fel velünk a kapcsolatot és kérje díjmentes projektfelmérésünket!
Ha van megoldás, megtaláljuk. Ha meg lehet valamit oldani, oldjuk meg jól!